Embassy

מחירים מיוחדים ב PRE SALE

מקדמה:

100,000 באט

סיום פרוייקט:

2027

מהו פרוייקט embassy?

Embassy Condominium Project הוא פרויקט מגורים פרימיום הממוקם בבית היוקרתי ביותר במיקום מעולה ואסטרטגי ליד חוף Jomtien. בעיר הנופש השוקקת פטאיה, הידועה בחיי הלילה התוססים שלה, החופים הבתוליים והבילויים המגוון, אתה יכול לקבל הכל. הEmbassy  היא הפרק הבא של הצלחה משגשגת בצורה יוצאת דופן.

הפרויקט כולל שלוש בריכות שחייה נפרדות, כל אחת מהן מתאימה להעדפות וחוויות שונות. הבריכה הגדולה ביותר מתאפיינת בעיצוב מוגבה ייחודי, הדומה לפסנתר כנף, וכוללת ג'קוזי מרווח בקצהו.

משני צידי הבריכה הראשית הזו, ישנן שתי בריכות שחייה קטנות יותר המותאמות לאנשים המעדיפים מקום מבודד יותר ופחות צפוף לשגרת הפעילות הגופנית שלהם. בנוסף, בשטח הפרויקט פזורים ארבעה ג'קוזי קטנים יותר, המספקים למבקרים אפשרויות שונות ליהנות ממתקנים אלו מבלי להרגיש חשופים יתר על המידה. עיצוב מתחשב זה מבטיח מגוון מגוון של אפשרויות, המתאים להעדפות שונות עבור רגיעה ובילוי בתוך הפרויקט.

 

מרכז הבריאות והספא של הEmbassy

הדרישות הקבועות של חיי העיר עלולות להוביל ללחץ בלתי פוסק, להשפיע על הנפש, הגוף והרוח שלך. אנו מכירים בחשיבות שיש לנו מקלט להירגע, לחדש ולהחיות.

במרכז הבריאות והספא Embassy, יוקרה ובריאות נמצאים בחזית. אנו מציעים שלושה אזורי שירות נפרדים: 1. חדרי עיסוי/טיפול, 2. סאונות ו-3. אוננס, כולם מופרדים בקפידה עבור גברים ונשים כאחד, ומאפשרים לך להתפנק לחלוטין. בלב המרכז, תמצאו את טרקלין Serene – מרחב שליו להרפיה שקטה לפני או אחרי הטיפול.

טכנולוגיה מתקדמת לאריכות ימים

Embassy Interactive Gym שואפת לשלב טכנולוגיה חדשנית במבחר הציוד שלה, ומבטיחה שהבריאות והרווחה שלך יהיו בראש סדר העדיפויות. הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות, כולל מכשירי אירובי, משקולות חופשיות, מרחב פעילות גופנית ומכונות Technogym.

עכשיו אתה באמת יכול ליהנות מחדר כושר בפרויקט הבית המשותף תוך אינטראקציה עם חבריך בכל מקום ברחבי העולם באמצעות ציוד הריצה והרכיבה שלנו.

בריכת שחייה מקורה

בתחום האדריכלות, האופי הדינמי והזורם של המים משמש כמוזה, מעורר תחושת שלווה ורווחה, ומשפיע על בחירות העיצוב.

בהתחשב במיקום המונסון הטרופי של הEmbassy , יש דגש חזק על הקלת פעילות גופנית ללא קשר לגשם או שמש. האתגר העיקרי של הפרויקט הוא לעצב בריכת שחייה מקורה שמחקה את החוויה החיצונית. הודות להתקדמות הטכנולוגית האחרונה, אדריכלים יכולים כעת לתזמר מפגשים דמיוניים של מים ועיצוב, לספק פתרונות חדשניים ואסטרטגיים. חידושים אלו לא רק מציעים חווית שחייה מיוחדת במינה, אלא גם משמשים כמגן מגן, מגן על אנשים מפני מזג אוויר סוער ואור שמש מוגזם כדי להבטיח סביבה נוחה ומענגת.

גינת גג וג'קוזי

חוו את הפאר עם חופשת החופשה שלנו ב-360 מעלות, הכוללת ג'קוזי על הגג שירגיע את הגוף והנשמה. לטבול את עצמך במנוחה עם ג'קוזי פרטי על הגג. צפו בסרטים על מסך גדול באוויר הפתוח, כל זאת תוך כדי משב רוח מרענן של חוף ג'ומטיין מהגג.

צרו רגעים בלתי נשכחים עם יקיריכם בפינת הישיבה הנעימה הללו, עטופה בגינה מהממת – אלו תכונות שמבדילות אותנו מפרויקטים אחרים של בתים משותפים. אנו מתגאים בגישה החדשנית שלנו, ותמיד נשארים בקדמת העקומה כדי ליצור בית של יוקרה שאין שני לו".

אזור השגרירים הצעירים

בפילוסופיית העיצוב של הפרויקט, ההכללה היא חשיבות עליונה – להבטיח שכל בן משפחה יוכל לחיות בנוחות. היזם הקפיד להתחשב בצרכים של כל בני המשפחה. באופן ספציפי, הושם דגש ייעודי על יצירת חדר ילדים תוסס שנועד לתת מענה לאופי האנרגטי והמשחקי של הצעירים. גישה מתחשבת זו מבטיחה שאף בן משפחה לא יישאר מאחור, תוך שימת דגש על החשיבות של יצירת מרחבים שבהם כל אדם, ללא קשר לגיל, יכול לשגשג וליהנות מחוויית מגורים מספקת בתוך הפרויקט.

טרקלין דיפלומט

טרקלין דיפלומט מייצג קונספט של חלל עבודה משותף, המציע אזור טרקלין נעים, חללי עבודה אישיים ושיתופיים, וחדר ישיבות המצויד בשירות Wi-Fi. זה מאפשר לנוודים דיגיטליים ולבעלי עסקים לארח בביטחון פגישות או להזמין אורחים למרחב משלהם בגאווה ובנוחות.

אזור השגרירים הצעירים

בפילוסופיית העיצוב של הפרויקט, ההכללה היא חשיבות עליונה – להבטיח שכל בן משפחה יוכל לחיות בנוחות. היזם הקפיד להתחשב בצרכים של כל בני המשפחה. באופן ספציפי, הושם דגש ייעודי על יצירת חדר ילדים תוסס שנועד לתת מענה לאופי האנרגטי והמשחקי של הצעירים. גישה מתחשבת זו מבטיחה שאף בן משפחה לא יישאר מאחור, תוך שימת דגש על החשיבות של יצירת מרחבים שבהם כל אדם, ללא קשר לגיל, יכול לשגשג וליהנות מחוויית מגורים מספקת בתוך הפרויקט.

בר הדיפלומט

ממוקם במפלס העליון של הלובי, הבר אמבסדור הוא המקום המושלם שלך לארח מפגשים בגאווה, מזמין חברים להתענג על האווירה הזוהרת שלו ובר השמפניה האייקוני. כל פרט, מהריפוד בהתאמה אישית בפלטות צבעים דקדנטיות ועד עיצוב הפנים הייחודי, משדר תחכום. תכונות תאורת הקיר והתקרה המיוחדות מאירות שילוב יוקרתי ושובב של רהיטים בפינות ישיבה שונות.

חדר המשחקים

שחררו את הילד הפנימי שלכם בחדר המשחקים דיפלומט, חלל ייעודי במיוחד שבו כולם יכולים להתפנק בחדוות המשחקים והמשחק. בפרויקט הבתים המשותפים של אמבסי, יצרנו את חדר המשחקים המגניב ביותר, שנועד לתת מענה למבוגרים ולילדים כאחד. החלל התוסס הזה הופך למקלט הבידור שלך, שבו אתה יכול להתחבר, לצחוק וליצור זיכרונות עם החברים והמשפחה שלך מבלי שתצטרך לצאת מהבית שלך. ברוכים הבאים לעולם שבו משחק לא יודע גיל, והכיף הוא תמיד בהישג יד.

צרו קשר

צרו קשר עם המומחים שלנו במגוון דרכים:

באמצעות אימייל

[email protected]

באמצעות שיחה

050-0000-000

טופס השארת פנייה

טופס יצירת קשר
Scroll to Top
דילוג לתוכן